nadpis

Zpět do výběru kategorií
Okolo Vlhoště 8.5 2015 - 10.5 2015
Zpráva z čundru okolo Vlhoště

Pátek odjezd před jedenáctou, scházíme se u pokladen v půl - Honza, Suchouš a Zdravotník. Z Masaryčky odjezd Elefantem v roli rychlíku do Lovosic, tam přestup na Blíževedly.  Na místě jsme v jednu, hospoda má mít od dvanácti ale bohužel má až od tří. Zkoušíme volat majitelce, ale nebere to. Mezitím dorazí další tři čundráci a ti se rozhodnou počkat. My vyrážíme pod Vlhošť.

Cesta přes kopec, asi 5 km, a i když to zde neznáme, před pátou už máme nalezenej docela fajnovej převis pod dvěma děrovanejma skálama, mezi nimiž je průlezná mezera - kemp "U dvou skal". Večer příjemný, dřeva spousty, ohýnek, buřty, kytary. V noci docela teplo.

Ráno káva z nové konvičky, snídaně a razíme směr Dřevčice okolo Malého Vlhoště přes Dolní Heřmánky a po dvanácté jsme již v Dřevčicích v naší oblíbené hospůdce ve staré škole. Sedm trempů odešlo, zůstali jsme zde sami a hostinský musel na půl hodiny nutně odjet a tak nám svěřil hlídání hospody. Jen odjel, začalo pršet a do hospody se nahrnulo asi šestnáct žíznivých pocestných. Nám hospodský naštěstí než odjel natočil čerstvé pivo na stůl (Žatec), ale nově příchozí mají smůlu a musí s hašením žízně vyčkat jeho příjezdu.

Po ochutnávce několika jídel z jídelníčku přestává pršet a tak vyrážíme přes Poustku do Čertovy rokle. Počasí se bohužel kazí a převis ani jeden. Pouze horolezecká bouda (přístřešek) u staré vodárny poblíž Dobrého a Zlého bratra (skály), kde přespíme. Do ohýnku nám neprší, až před půlnocí, ale to už nám tak nevadí. Spalo se dobře (já na lavici).

Ráno neprší a tak po kávičce vyrážíme brzo přes Holany, kde jsou tři hospody a ta na náměstí je naše (Svijany, oběd), do Zahrádek na vlak, aby Suchouš nepřijel do Plzně až pozdě večer.